אודות

'תלתן' הוא מרכז בריאות אינטגרטיבי המשלב טיפולי אוסטאופתיה, דיקור יבש (מערבי) ואימוני פילאטיס אישיים.
המרכז מנוהל על ידי מיה בר ואנה ירפולוב וממוקם בחיפה.
האני מאמין שלנו הוא שהגוף שלנו הוא המתנה שלנו ולכן חשוב שנשמור עליו, נטפח אותו ונעניק לו את היחס הטוב ביותר – הן בפן הטיפולי והן בפן התנועתי.

השילוב בין הטיפול האוסטאופתי, לדיקור ולאימוני הפילאטיס יוצרים את הנוסחה המדויקת והטובה ביותר לטיפול, מניעה או הפחתה משמעותית בהדרדרות של בעיות גופניות שונות ביניהן: כאבי גב, צוואר, כתפיים, ברכיים, פריצות דיסק, דלקות, כאבי שרירים ומפרקים, כאבי ראש ועוד.
המטרה שלנו היא להעניק ללקוחותינו את הטיפול המסור, המקצועי וכמובן האפקטיבי ביותר עבורם.

אנו מאמינות כי יחס אישי הוא המפתח להצלחה ולכן אנו מקפידות על מתן שירות מיטבי ללקוחותינו, תוך התאמה מדויקת ביותר לטיפול עבורם, וכמובן תוך דגש על טיפולים אישיים ומותאמים בלבד, גם באימוני הפילאטיס שלנו. 

אנה ירפולוב

אל עולם הטיפול שהפך לחלק בלתי נפרד מחיי נכנסתי בשנת 2002 בסיום לימודי רפואה סינית מטעם מכללת רידמן. לאחר מכן קיבלתי החלטה לטוס לסין הרחוקה ולהעמיק את הידע שלי באוניברסיטת צ'אנג דו, המקום בו עברתי את ההתמחות שלי באורטופדיה סינית.

בשנת 2008 החלטתי להגדיל את ארגז הכלים שלי ונכנסתי ללימודי אוסטאופתיה במכון הישראלי ללימודי אוסטאופתיה במכללה האקדמית וינגייט.

עם סיום הלימודים עבדתי בתור אסיסטנטית הוראה בבית הספר הישראלי לאוסטאופתיה בוינגייט ומאז אני מעבירה קורסים וסדנאות למטפלים במגע ב"מרכז תלתן". 

בנוסף, אני מעבירה קורסים בתחום המגע והכשרת מטפלי מגע  במספר מכללות מובילות בארץ. 

לאורך השנים עבדתי בשירותי בריאות כללית ובקליניקה פרטית וצברתי ניסיון וידע רבים בתחומי הרפואה המשלימה, ביניהם טיפול  וטכניקות  בשיטות מתקדמות בתחום המגע

בנוסף, הנני חברה ב"חברה הישראלית לרפואת שריר-שלד" וב"איגוד האוסטאופתים בישראל" וברשותי תעודות מלימודי המשך בתחומים – דיקור יבש וקורס נאמני כאב מטעם בית החולים רמב"ם והטכניון חיפה.

אני מקפידה לאורך כל השנים להשתלם וללמוד טכניקות ושיטות חדשות ומשופרות בקורסים, הרצאות וכנסים וזאת על מנת להעניק ללקוחותינו את הטיפול הטוב והמסור ביותר. 

תנועה וריפוי היו מאז ומתמיד עולמות שסקרנו אותי ומשכו אותי אליהם. כבר בצעירותי נשאבתי אל תוך לימודי המחול, רקדתי בלהקת המחול הקיבוצית ולקחתי חלק בפרויקטים שונים בארץ בתחום המחול והתיאטרון.

עם השנים החלטתי לשלב בין עולמות הריקוד והתנועה האהובים עליי לעולמות הריפוי אליהם התחברתי מאד עם הזמן, ובשנת 2002 הוסמכתי כמורה לפילאטיס מזרון ומכשירים והתחלתי לעבוד עם מגוון אוכלוסיות, ביניהם – נשים וגברים מכל הגילאים ובמצבים גופניים שונים. בין היתר יש ברשותי ניסיון רב בעבודה עם ילדים ונערות, ספורטאים, רקדנים ומדריכים, נשים בהריון, נשים אחרי לידה ועוד.

כחלק מהגשמתי המקצועית והאישית בחרתי ללמוד ריפוי בעיסוק ולהעמיק את הבנתי בתחום התנועה, אנטומיה ופיזיולוגיה וסיימתי את לימודיי באוניברסיטת חיפה בשנת 2009. 

בהמשך הדרך גיליתי את שיטת הגארודה ומיד התאהבתי! הסיבה לכך היא כמובן השילוב שלה עם עקרונות מעולם המחול, הפילאטיס והיוגה, ועצם היותה משלבת מודעות פיזית ומנטלית יחד. בשנת 2011 עברתי הסמכה כמדריכת גארודה מזרן ומכשירים והתחלתי לשלבה עם שיעורי הפילאטיס שלי. 

מעצם היותי רקדנית, חוויתי לא מעט פציעות ספורט, אשר לצערי ליוו אותי בכאב רב לאורך השנים. שיטת הפילאטיס ללא ספק התגלתה כדרך מצוינת לשיקום שלי, אך בכל הנוגע לכאבים עקשנים הייתי צריכה למצוא פתרון עמוק יותר, ומשם נחשפתי לאוסטאופתיה ששינתה את חיי. 

קיבלתי את התואר אוסטאופתית מוסמכת , DO מטעם המכון הישראלי ללימודי אוסטאופתיה במכללה האקדמית וינגייט בשנת 2018 ומאז אני מטפלת בשיטה זו במסירות, אמונה ואהבה רבה.

כחלק מלימודי ההמשך ברשותי תעודות מתחום האוסטאופתיה בתחום הגניקולוגי והכשרה בדיקור יבש.

מיה בר